Založ si blog

Aký bol život s acne vulgaris

Najrpv si ujasníme čo je to acne vulgaris. Je to tá najhoršia a najobľudnejšia forma klasického akné ak to mám zhrnúť v krátkosti. Začalo to v mojích 11tich rokoch. Mal som to najprv na tvári. V tej dobe som si povedal, no čo obyčajné vyrážky. Potom v mojích 12tich rokoch, v máji 2016 sa to začalo veľmi zhoršovať. Mal som to po celom krku (krkom som už pomaly nevedel hýbať), po chrbáte a po hrudi. Mal som to v takom zlom stave že jedného dňa ma rodičia zobrali urýchlene ku kožnej doktorke. Doktorka zhodnotila že si mám ísť poležať na kožné oddelenie, konkrétne na Bratislavských Kramároch. Bol som tam jeden týždeň. Stav sa o trochu zlepšil ale nevedeli sme čo ďalej. Síce nám predpísala nejaké mastičky ale to len potlačovalo. Potom som prišiel z nápadom že by som mohol absolvovať trojtýždňový kúpeľný pobyt v Smrdákoch. Bol som tam trikrát, prvý krát v roku 2016, druhý krát v roku 2017 a tretí a posledný krát v roku 2019. Musím povedať že mi to veľmi pomohlo, zlepšilo mi to môj stav. Po vyrážkach ostali len jazvy. Ak mám zhodnotiť život s týmto postihnutím kože tak bol veľmi ťažký. Nemohol som jesť hnedú čokoládu, iba bielu. Nemohol som jesť a piť celkovo všetko čo obsahuje cukor. Musel som byť opatrný na vodných šmykľavkách aby ma nikto nezrazil ako napríklad na kúpalisku na Tehelnom poli ma zrazilo jedno dieťa a všetko mi to začalo krvácať a nemohol som si ďalej užívať zábavu na kúpalisku dokým sa to nedalo ako tak dokopy. Ale som rád že som z toho už vyše tri roky vonku, pomohla mi hľavne moja pozitívna energia a moja chuť do života. Ak bojujete s podobným problémom, nebojte sa mi zdôveriť. Ukážem vám smer kam ísť a pomôžem vám.

Instagram: @janwilliamcervenka

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1787x
Priemerná čítanosť článkov: 1787x

Autor blogu

Kategórie

Archív